Naar boven

Blog

8 dingen die je nooit na een training moet doen
Door Bodymass Nutrition - 12 april 2019 -
Wat kun je beter niet doen na een training.
Lees meer
De 4 oefeningen voor een effectieve rugtraining
Door Bodymass Nutrition - 05 april 2019 -
Bouw een rug die groot, sterk en krachtig is met deze zware trektraining!
Lees meer
6 dingen die je nooit moet doen voor een workout
Door Bodymass Nutrition - 29 maart 2019 -
Er zijn honderden artikelen geschreven over wat je het beste kunt door voor een workout. Alles komt ter discussie; wat je moet eten, welke supplementen je moet nemen en hoe je de juiste ‘mindset’ krijgt. Omdat hierover al zoveel wordt gediscussieerd, hebben wij er voor gekozen om juist te bespreken wat je allemaal NIET moet doen voorafgaand aan een workout. De volgende 6 dingen moet je niet doen voordat je gaat beginnen aan die ‘killer’ training.
Lees meer
Vier oefeningen voor massieve biceps
Door Bodymass Nutrition - 22 maart 2019 -
Plateaus zijn net zo’n normaal onderdeel van het natuurlijke verloop van zaken als zonsopkomst en zonsondergang (alleen zijn ze veel vervelender). We hebben allemaal periodes van stagnatie en dan zit er niets anders op dan volhouden. Dat wil niet zeggen dat je het leuk moet vinden.
Lees meer
Hoe moet je als ectomorph spiermassa aankomen
Door Bodymass Nutrition - 15 maart 2019 -
Eric Broser is al voor 20 jaar actief in de gezondheid en fitness industrie als trainer, wedstrijd-voorbereidingscoach, model, auteur, columnist, consultant en sportschooleigenaar. Hij is Natural Professional Bodybuilder en behoort tot de top van de steroïde-vrije bodybuilders van de wereld. Hieronder vertelt hij wat je als ectomorph het beste wel en niet kunt doen.
Lees meer
Lichaamsgewicht oefeningen voor grote armen
Door Bodymass Nutrition - 08 maart 2019 -
Wil je grote en gespierde armen kweken? Gooi die gewichten dan eens aan de kant en ga terug naar de basis met lichaamsgewicht oefeningen. Zonder al die zware gewichten geef je je lichaam en gewrichten een welverdiende rust. Door je lichaam anders te positioneren en creatief aan de gang te gaan met de attributen in je sportschool, kun je nog steeds je biceps, triceps, schouder en onderarmen stimuleren om te groeien.
Lees meer