Naar boven

Blog

5 handige tips voor grotere biceps
Door Bodymass Nutrition - 16 augustus 2019 -
Wil je grotere biceps? Doe dan barbell curls totdat je niet meer kan! Volgens sommige zelf opgeleide ‘professionals’ is dit dé manier om grotere armen te kweken… Wij denken daar net iets anders over, want wij kijken naar een meer gecalculeerde, wetenschappelijke benadering van de biceps training. De biceps behoren tot de top-3 lichaamsdelen die mannen het liefst trainen.
Lees meer
Vier oefeningen voor een intensieve buikspiertraining
Door Bodymass Nutrition - 09 augustus 2019 -
Boetseer jouw wasbordje met deze gevarieerde selectie old-school oefeningen.
Lees meer
De 10 beste old-school oefeningen
Door Bodymass Nutrition - 11 juli 2019 -
We vroegen bodybuilding en worstellegende Ric Drasin wat nou de beste oefeningen van de afgelopen jaren zijn. Hier volgt zijn top 10 beste old school oefeningen:
Lees meer
Hoe sets van 100 herhalingen de spiergroei kan stimuleren
Door Bodymass Nutrition - 11 juli 2019 -
Honderd. Gekkenwerk, niet dan? Het is de lengte van een voetbalveld in meters. Genoeg kilometer per uur om in de stad een flinke bekeuring op te lopen. In deze contexten is het veel. Maar in relatie tot herhalingen per set is het heel erg veel.
Lees meer
Top 10 meest gemaakte fouten met squatten
Door Bodymass Nutrition - 11 juli 2019 -
Wanneer je serieus resultaat in de sportschool wil behalen, is squatten een essentiële oefening. Een zware uitvoering van de barbell squat pakt elke spier in het lichaam aan, stimuleert spiergroei en geeft je een enorme hormonale reactie. Deze oefening in helpt je op lange termijn meer algemene kracht en grootte te krijgen.
Lees meer
Maandag Chestday: probeer deze no-nonsense borsttraining
Door Bodymass Nutrition - 21 juni 2019 -
Maandag is voor veel krachtsporters chest day. Probeer eens dit schema voor een super goede borsttraining. Press en flye tot je gestroomlijnde borstspieren hebt!
Lees meer