Monter

Blog

Versterk je core met deze 4 oefeningen!
Par Bodymass Nutrition - 18 octobre 2019 -
Als mensen het over het versterken van hun core hebben, dan komen de oefeningen uit deze collectie zeker aan bod. De kracht en stabiliteit van je middensectie is voor deze oefeningen erg belangrijk en een sterke core helpt je ook om andere doelen te bereiken.
Lire la suite
15 Tips van Mr. Olympia winnaars
Par Bodymass Nutrition - 11 octobre 2019 -
Lees hier 15 gouden tips van Mr. Olympia winnaars!
Lire la suite
Vier oefeningen voor massieve biceps
Par Bodymass Nutrition - 04 octobre 2019 -
Plateaus zijn net zo’n normaal onderdeel van het natuurlijke verloop van zaken als zonsopkomst en zonsondergang (alleen zijn ze veel vervelender). We hebben allemaal periodes van stagnatie en dan zit er niets anders op dan volhouden. Dat wil niet zeggen dat je het leuk moet vinden.
Lire la suite
De 4 oefeningen voor een effectieve rugtraining
Par Bodymass Nutrition - 27 septembre 2019 -
Bouw een rug die groot, sterk en krachtig is met deze zware trektraining
Lire la suite
De 4 meest essentiele oefeningen voor een massieve borst
Par Bodymass Nutrition - 20 septembre 2019 -
Press en flye tot een gestroomlijnder paar borstpieren met dit no-nonsense schema.
Lire la suite
Een hekel aan je buikspieren trainen? Probeer deze 3 tips!
Par Bodymass Nutrition - 13 septembre 2019 -
De belangrijkste functie van je buikspieren is het beschermen van je ruggenwervel door te voorkomen dat die niet te ver doorbuigt, verdraait of te ver opgerekt wordt. We horen van veel sporters dat zij er niet van houden om hun buikspieren te trainen. Daarom geven wij je 3 tips die je moet volgen waardoor je buikspieren er toch uit springen zonder echt losse buikspieroefeningen uit te hoeven voeren.
Lire la suite
Lichaamsgewicht oefeningen voor grote armen
Par Bodymass Nutrition - 06 septembre 2019 -
Wil je grote en gespierde armen kweken? Gooi die gewichten dan eens aan de kant en ga terug naar de basis met lichaamsgewicht oefeningen. Zonder al die zware gewichten geef je je lichaam en gewrichten een welverdiende rust. Door je lichaam anders te positioneren en creatief aan de gang te gaan met de attributen in je sportschool, kun je nog steeds je biceps, triceps, schouder en onderarmen stimuleren om te groeien.
Lire la suite