Monter

Blog

8 dingen die je nooit na een training moet doen
Par Bodymass Nutrition - 12 avril 2019 -
Wat kun je beter niet doen na een training.
Lire la suite
De 4 oefeningen voor een effectieve rugtraining
Par Bodymass Nutrition - 05 avril 2019 -
Bouw een rug die groot, sterk en krachtig is met deze zware trektraining
Lire la suite
6 dingen die je nooit moet doen voor een workout
Par Bodymass Nutrition - 29 mars 2019 -
Er zijn honderden artikelen geschreven over wat je het beste kunt door voor een workout. Alles komt ter discussie; wat je moet eten, welke supplementen je moet nemen en hoe je de juiste ‘mindset’ krijgt. Omdat hierover al zoveel wordt gediscussieerd, hebben wij er voor gekozen om juist te bespreken wat je allemaal NIET moet doen voorafgaand aan een workout. De volgende 6 dingen moet je niet doen voordat je gaat beginnen aan die ‘killer’ training.
Lire la suite
Vier oefeningen voor massieve biceps
Par Bodymass Nutrition - 22 mars 2019 -
Plateaus zijn net zo’n normaal onderdeel van het natuurlijke verloop van zaken als zonsopkomst en zonsondergang (alleen zijn ze veel vervelender). We hebben allemaal periodes van stagnatie en dan zit er niets anders op dan volhouden. Dat wil niet zeggen dat je het leuk moet vinden.
Lire la suite
Hoe moet je als ectomorph spiermassa aankomen
Par Bodymass Nutrition - 15 mars 2019 -
Eric Broser is al voor 20 jaar actief in de gezondheid en fitness industrie als trainer, wedstrijd-voorbereidingscoach, model, auteur, columnist, consultant en sportschooleigenaar. Hij is Natural Professional Bodybuilder en behoort tot de top van de steroïde-vrije bodybuilders van de wereld. Hieronder vertelt hij wat je als ectomorph het beste wel en niet kunt doen.
Lire la suite
Lichaamsgewicht oefeningen voor grote armen
Par Bodymass Nutrition - 08 mars 2019 -
Wil je grote en gespierde armen kweken? Gooi die gewichten dan eens aan de kant en ga terug naar de basis met lichaamsgewicht oefeningen. Zonder al die zware gewichten geef je je lichaam en gewrichten een welverdiende rust. Door je lichaam anders te positioneren en creatief aan de gang te gaan met de attributen in je sportschool, kun je nog steeds je biceps, triceps, schouder en onderarmen stimuleren om te groeien.
Lire la suite