Monter

Blog

6 Tips om je deadlift te verbeteren
Par Bodymass Nutrition - 17 janvier 2019 -
Bankdrukken, squatten en deadliften, dé drie samengestelde oefening die er echt toe doen. Wij focussen ons dit artikel op de deaflift en geven je 6 tips om deze oefening te verbeteren en gemakkelijker te maken.
Lire la suite
5 handige tips voor grotere biceps
Par Bodymass Nutrition - 11 janvier 2019 -
Wil je grotere biceps? Doe dan barbell curls totdat je niet meer kan! Volgens sommige zelf opgeleide ‘professionals’ is dit dé manier om grotere armen te kweken… Wij denken daar net iets anders over, want wij kijken naar een meer gecalculeerde, wetenschappelijke benadering van de biceps training. De biceps behoren tot de top-3 lichaamsdelen die mannen het liefst trainen.
Lire la suite
Vet verbranden? Hier zijn 6 regels!
Par Bodymass Nutrition - 04 janvier 2019 -
Deze week behandelen we 6 wetten om vet te verbranden. Sommigen zal je misschien al weten, anderen zullen je verbazen!
Lire la suite
De 10 beste old-school oefeningen
Par Bodymass Nutrition - 28 décembre 2018 -
We vroegen bodybuilding en worstellegende Ric Drasin wat nou de beste oefeningen van de afgelopen jaren zijn. Hier volgt zijn top 10 beste old school oefeningen:
Lire la suite
Een hekel aan je buikspieren trainen? Probeer deze 3 tips!
Par Bodymass Nutrition - 14 décembre 2018 -
De belangrijkste functie van je buikspieren is het beschermen van je ruggenwervel door te voorkomen dat die niet te ver doorbuigt, verdraait of te ver opgerekt wordt. We horen van veel sporters dat zij er niet van houden om hun buikspieren te trainen. Daarom geven wij je 3 tips die je moet volgen waardoor je buikspieren er toch uit springen zonder echt losse buikspieroefeningen uit te hoeven voeren.
Lire la suite
De 4 meest essentiele borstoefeningen
Par Bodymass Nutrition - 07 décembre 2018 -
Press en flye tot een gestroomlijnder paar borstpieren met dit no-nonsense schema.
Lire la suite