Naar boven

Blog

Sixpack trainen: de top 5 oefeningen
Door Bodymass Nutrition - 22 april 2018 -
Zorg ervoor dat die sixpack summer-ready is!
Lees meer
6 dingen die je nooit moet doen voor een workout
Door Bodymass Nutrition - 15 april 2018 -
Er zijn honderden artikelen geschreven over wat je het beste kunt door voor een workout. Alles komt ter discussie; wat je moet eten, welke supplementen je moet nemen en hoe je de juiste ‘mindset’ krijgt. Omdat hierover al zoveel wordt gediscussieerd, hebben wij er voor gekozen om juist te bespreken wat je allemaal NIET moet doen voorafgaand aan een workout. De volgende 6 dingen moet je niet doen voordat je gaat beginnen aan die ‘killer’ training.
Lees meer
Maandag Chestday: probeer deze no-nonsense borsttraining
Door Bodymass Nutrition - 08 april 2018 -
Maandag is voor veel krachtsporters chest day. Probeer eens dit schema voor een super goede borsttraining. Press en flye tot je gestroomlijnde borstspieren hebt!
Lees meer
Lichaamsgewicht oefeningen voor grote armen
Door Bodymass Nutrition - 01 april 2018 -
Wil je grote en gespierde armen kweken? Gooi die gewichten dan eens aan de kant en ga terug naar de basis met lichaamsgewicht oefeningen. Zonder al die zware gewichten geef je je lichaam en gewrichten een welverdiende rust. Door je lichaam anders te positioneren en creatief aan de gang te gaan met de attributen in je sportschool, kun je nog steeds je biceps, triceps, schouder en onderarmen stimuleren om te groeien.
Lees meer
Vier oefeningen voor een intensieve buikspiertraining
Door Bodymass Nutrition - 23 maart 2018 -
Boetseer jouw wasbordje met deze gevarieerde selectie old-school oefeningen.
Lees meer
Vet verbranden? Hier zijn 6 regels!
Door Bodymass Nutrition - 04 maart 2018 -
Deze week behandelen we 6 wetten om vet te verbranden. Sommigen zal je misschien al weten, anderen zullen je verbazen!
Lees meer
Hoe moet je als ectomorph spiermassa aankomen
Door Bodymass Nutrition - 25 februari 2018 -
Eric Broser is al voor 20 jaar actief in de gezondheid en fitness industrie als trainer, wedstrijd-voorbereidingscoach, model, auteur, columnist, consultant en sportschooleigenaar. Hij is Natural Professional Bodybuilder en behoort tot de top van de steroïde-vrije bodybuilders van de wereld. Hieronder vertelt hij wat je als ectomorph het beste wel en niet kunt doen.
Lees meer
Vier oefeningen voor massieve biceps
Door Bodymass Nutrition - 16 februari 2018 -
Plateaus zijn net zo’n normaal onderdeel van het natuurlijke verloop van zaken als zonsopkomst en zonsondergang (alleen zijn ze veel vervelender). We hebben allemaal periodes van stagnatie en dan zit er niets anders op dan volhouden. Dat wil niet zeggen dat je het leuk moet vinden.
Lees meer
6 Tips om je deadlift te verbeteren
Door Bodymass Nutrition - 09 februari 2018 -
Bankdrukken, squatten en deadliften, dé drie samengestelde oefening die er echt toe doen. Wij focussen ons dit artikel op de deaflift en geven je 6 tips om deze oefening te verbeteren en gemakkelijker te maken.
Lees meer
5 Borst oefeningen voor de gevorderde sporter
Door Bodymass Nutrition - 02 februari 2018 -
Wanneer je vordert met je sportschoolcarrière, zal je ook een andere sporter worden omdat er meer variatie nodig is om te blijven groeien. In dit artikel vertellen we welke borst oefeningen je kunt gebruiken om constant je borst te laten groeien en ontwikkelen.
Lees meer
De 4 oefeningen voor een effectieve rugtraining
Door Bodymass Nutrition - 26 januari 2018 -
Bouw een rug die groot, sterk en krachtig is met deze zware trektraining!
Lees meer
7 Voordelen van trainen met dumbbells
Door Bodymass Nutrition - 19 januari 2018 -
Dumbbell training heeft meer voordelen ten opzichte van barbell training. Hier de 7 voordelen van het trainen met dumbbells in plaats van met een barbell.
Lees meer