Monter

Blog

Vier oefeningen voor een intensieve buikspiertraining
Par Bodymass Nutrition - 28 septembre 2018 -
Boetseer jouw wasbordje met deze gevarieerde selectie old-school oefeningen.
Lire la suite
Maandag Chestday: probeer deze no-nonsense borsttraining
Par Bodymass Nutrition - 21 septembre 2018 -
Maandag is voor veel krachtsporters chest day. Probeer eens dit schema voor een super goede borsttraining. Press en flye tot je gestroomlijnde borstspieren hebt!
Lire la suite
Arnold Schwarzenegger's trainingstips
Par Bodymass Nutrition - 08 août 2018 -
Lang voordat hij de Golden State bestuurde, schitterde op het witte doek en zelfs voor zijn zeven Mr. Olympia titels, was Arnold een van de meest belovende bodybuilders. Arnold had tijdens zijn jeugdige periode een aanzienlijke zwakte, zijn benen. Toen Arnold 1.88m lang was, realiseerde hij zich dat het een moeilijke opgave was voor lange bodybuilders om goed bepantserde benen te kweken. In plaats van deze tekortkoming te accepteren, ging Arnold aan de slag met de meest afmattende, zelfs misselijke makende trainingen om twee stevige boomstammen te kweken.
Lire la suite
5 mythes over vet verliezen
Par Bodymass Nutrition - 03 août 2018 -
De meest voorkomende reden dat mensen beginnen met sporten en gezond eten, is omdat ze graag vet willen verliezen. Natuurlijk, iedereen wil ook een betere conditie krijgen en fysiek fitter worden, maar laten we eerlijk zijn: we willen er allemaal beter uitzien. Vet verliezen en je gezondheid/conditie verbeteren hangen nauw met elkaar samen. Je verliest vet, verbeter je conditie en dan zal je algehele gezondheid ook verbeteren. Het grote probleem, is dat er erg veel mythes in de ronde gaan over vet verliezen. Dit kan juist mensen ontmoedigen en ervoor zorgen dat ze stoppen met het nastreven van hun fitness-doelen.
Lire la suite
5 handige tips voor grotere biceps
Par Bodymass Nutrition - 27 juillet 2018 -
Wil je grotere biceps? Doe dan barbell curls totdat je niet meer kan! Volgens sommige zelf opgeleide ‘professionals’ is dit dé manier om grotere armen te kweken… Wij denken daar net iets anders over, want wij kijken naar een meer gecalculeerde, wetenschappelijke benadering van de biceps training. De biceps behoren tot de top-3 lichaamsdelen die mannen het liefst trainen.
Lire la suite
6 Tips om je deadlift te verbeteren
Par Bodymass Nutrition - 20 juillet 2018 -
Bankdrukken, squatten en deadliften, dé drie samengestelde oefening die er echt toe doen. Wij focussen ons dit artikel op de deaflift en geven je 6 tips om deze oefening te verbeteren en gemakkelijker te maken.
Lire la suite
De 4 oefeningen voor een effectieve rugtraining
Par Bodymass Nutrition - 13 juillet 2018 -
Bouw een rug die groot, sterk en krachtig is met deze zware trektraining
Lire la suite